After After the End
After After the End begins appropriately enough with scrolling end credits. It's a fascinating film, which smashes and grabs elements from Prouvost's The Wanderer (2011) to set the scene for a Kafkaesque trial of cinema's narrative devices and techniques. Laure Prouvost's mastery of her medium reigns supreme.