When the Smog-Filled Wind Began to Howl
An adaptation of Orson Welles' adaptation of HG Wells' The War of the Worlds, When the Smog-Filled Wind Began to Howl tells us what happens when otherworldly creatures decide to visit Earth. An historical testimony created with the help of Super-8 footage of The War of the Worlds found on eBay.