What Do You Want from Me? (I Asked You a Thousand Times)
Resonating through 60 years of cinematic history, from the earliest version in the 1942 classic Keeper of the Flame to the 2011 Source Code, the question 'What do you want from me?' appears born out of frustration, anger or fear. The obsessive repetition promptly invites a comparative study in acting.