What an Excellent Day for an Exorcism
Besides this evocation, Sigg presents Anemic Cinema (2008), a projection of the same scene, now manipulated into an animation film. The artist is interested in the gaps or hollow territories that the cinematographic space can generate, the crease formed by the physical and immaterial space of cinema. See also The Will to Power in Grand Tour.