Wantee
Prouvost offers us ‘that’s real, that’s not’ lessons in representation, reflections on the art-heritage industry and freewheeling storytelling, all washed down with an obligatory cup of tea. This is Grandad’s breathless story and a melancholic counterpart to Grandma’s Dream, which you can see in the Tiger Award competition for Short Films.