Tunnel Vision
Considered a 'valentine to the civil engineering of earlier centuries' by its director, the film celebrates the views one can experience in a NY subway ride. Almost entirely shot with an iPhone, it was edited with a little poetic mischief and interwoven with an original score by Shay Lynch.