The Undiscovered Drawer
Moulton conjures up the spirit of Joseph Cornell, meeting us on the astral plane with a hallucinatory tableau of clocks, domestic plastics and luridly soothing colour. Alchemised with a pop potion of sweetness and wonder, we’re ushered to wide-eyed transcendence revelling in the whispering pines.