The Punched Tape of Life
In this satirical film, Kurenniemi explores the possibilities of a symbiosis between man and machine with contemporaneous knowledge. The computer is a 'giant brain' - a future-building companion we can hate and mock at the same time. The soundtrack consists of the collaborative tape piece Bells (1969).