The Painters
In Long Live The New Flesh Provost adapted a number of horror films. Now he tackles this other genre film. We see drip painters at work, blobs flying around. Form and content spatter from the screen. A film that appears to be modelled out of digital clay, on the borderline between beauty and taboo. See also in Spectrum Shorts The Dark Galleries in compilation programme Epilogues and Butterfly of Love in compilation programme Survival Strategies.