The Buried Alive Videos
Truth or daring under the fictive gaze of Maxim Komar-Myshkin with unexpected allusions to Morphy Richards and the household iron, comes a black magical omnibus of posturing and illusion from a dysfunctional band of Soviet émigrés. Their hatred is democratic, their hatred is universal.