The Blue Train
A combination of stills, drawings and video traces the journey of passengers escaping from World War II by train. The narrative is interwoven with images taken by photojournalist Werner Worlf in 1945 on his return to Germany. The Blue Train was commissioned by Ryerson Image Centre in Toronto.