that now
Combination of domestic interiors with Orkney projected onto its walls and the artist's voice narrating events. The film was produced as part of a Margaret Tait Residency and in the words of J. Brownrigg, it 'reminds Tait's ability to quietly capture surrealism and magic from the everyday and commonplace'.