Sullivans Banken
Sullivan’s Banks explores eight buildings in the US Midwest built between 1908 and 1920 according to Louis H. Sullivan's vision. Their generosity suggests a Whitmanian ideal of community and democracy. Part two of Emigholz's architectural studies that form the film collection Photography and Beyond.