Sugarcoated Arsenic
A celebration and lamentation, featuring the Herculean voice of Vivian Gordon summoned from archival tape and powerfully embodied by actress Erin Stewart. We’re brought close to radical black protest and reminded of a community that found the music in their heads and the warmth to listen to it together. See also Fe26 in the compilation programme Drive with Care.