Pyramid Flare
A pyramid is a strange artefact: mysterious and grand in its ambition, yet inefficient and artificial with its mirrored facade. Pyramid Flare shows us what modern pyramids and vertical screens are all about. An exploration of basic cinematic mysteries: time, form and structure.