Duplicating fragments from the renowned Kurosawa's film Rashomon by using a mirror in the longitudinal axis, Provost created a sequence of new, associative images. A metaphor for existence and love, where the main character is transformed into new life forms with miraculous capabilities that defy the laws of gravity. See also in Spectrum Shorts The Dark Galleries in compilation programme Epilogues and The Painters in compilation programme Plastic People.