Oktober November
In October November, he shows his abilities as writer and director in a psychological Bergman-like family drama. It’s about the sisters Verena and Sonja Berger, beautifully played by Ursula Straus and Nora von Waldstätter. Verena has stayed in their native village where she runs the family guesthouse with her husband and child and her elderly father. Meanwhile she has an affair with the village doctor. Sonja is a successful actress in Berlin, which does not prevent her from being unhappy with her superficial roles and promiscuous lifestyle. When she comes home because of her father’s illness and the sisters are together again under one roof, a painful past filled with secrets comes to the surface.