Notre tempo is a rhythmic portrait of the Roma teens Tabita, Geanina and Denis who live in a camp in Roubaix, Northern France. They talk openly and honestly about daily life, which the threat of eviction and the absence of parents or the right papers make very uncertain. They enjoy going to school, playing, singing and dancing and take life at face value with a disarming smile.