Medea
A journey from the ancient to the modern with pop-cultural icon JD Samson where according to the film, ‘knowing means emptiness and the unthinkable opens out the world.’ Medea is a lush mesh of sources, symbols and sensuality where film language is deconstructed and the beholder is embroiled in fizzing 'rhizomatic' newness.