Magician Party and Dead Crow
Allow yourself to be transported to the 3D paper world of the Magician Party, the last idealistic political party on the planet, where paper landscapes are filled with new monuments and animals. Includes short acts and a visit to maker Sun Xun's studio. A great film about creating a story.