Lunar Storm
In a 4-minute explosion of cosmic lines and shapes, Rosa Menkman shows us the other side of the Moon: teeming with micro-particles of volcanic dust. The mysterious glow on the lunar horizon is invisible from the Earth, but it is very much evident in Lunar Storm.