Limited Speech Holds Endless Misunderstandings
Rather bizarre interview with linguist Noam Chomsky on Israeli TV, due to the deep ideological differences. The individual words have been re-edited into a new monologue. The painstaking deconstruction creates an ironic commentary in the vein of Chomsky.