Let Your Light Shine
Eye candy as a special treat. Let Your Light Shine is the ultimate Spectrum Short film, a photokinetic stroboscopic spectacle for spectacles. A work in the tradition of the absolute animation film of the 1930s, which requires prismatic glasses to achieve the maximum result.