Le 5 avril je me tue
Based on Cesar Pavese's last sentence on the impossibility of partaking in reality and its rules, and on Albert Camus' poetry that describes reality's absurdity. Thoughtful man picks a date for his death like you would for a dinner, a date or life itself.