In Western eyes, polygamy promises little good, but in the daring The Other Woman love is tender and pure. Middle-aged Madeleine has to get used to her husband's new wife and takes Amayelle through Dakar's streets: colourful, crowded and musical. A unique, controversial relationship develops.