La strada di Raffael
Social drama about 13-year-old Raffael who lives with his granny in a Naples suburb. Scuffles break out between squatters and the police after the mayor orders the former to be evicted. He encounters the police through his friend Adama, a fellow seller of cigarettes on the street.