La lampe au beurre de yak
A young photographer creates staged portraits in a Tibetan mountain village. The backdrops, which include national monuments, Disney figures and tropical islands, are lowered using a squeaky pulley. Prayer wheels or shiny sunglasses show a cultural tradition subject to modern influences.