Immortal, Suspended
This video essay on levitation, UFOs and ancient Asian dreams consists of one long shot recorded at a Smithsonian Museum of Art warehouse in Washington. You float with the camera through the space in which the Freer/Sackler collection of historic Asian art is stored. See also Hacked Circuit in the Tiger Award competition for Short Films.