HOW NOT TO BE SEEN. A Fucking Didactic Educational .Mov File
Invisibility is no option in this digital era in which we are increasingly watched. In this guerrilla manual for modern asylum seekers wishing to escape the surveillance society, Steyerl uses humour to promote media technology itself as protection against snoopers.