In these post-Snowden revelation times, Gene Hackman’s Coppola directed embodiment of surveillance expert Harry Caul is brought into pertinent resonance with the black arts of foley artist Gregg Barbanell. Multiple layers of fabrication and imposition are laid bare by this fluidly choreographed, single-shot embodiment of control. We’re unambiguously reminded that professionalism still means invisibility, but we’ll need to tear more than our rooms apart to find that bug. See also Immortal, Suspended in the compilation programme Order of Things.