Genre Sub Genre
Experimental video from film and photo project for the Museum Nusa Tenggara Timur, on the western part of divided Timor. The atmospheric black-and-white film is mainly realistic, even if an animated, beautifully folded paper boat glides by at one point. Screens before Chaotic Memories: Selected Works 2010-2013. See also Lady Caddy Who Never Saw a Hole in One.