G Is the Dial
Once a familiar instrument to project moving images, the amateur household 16mm projector and its reel of film now appear nearly impossible to decode. Archivist, filmmaker and performance artist Lampert playfully brings all his concerns together in this short situation comedy with a happy ending. See also El adios largos in this compilation programme.