Exhibition
Just as in her two previous films, Joanna Hogg puts the British middle classes under a magnifying glass in Exhibition. The intensity of this study is amplified by the aptly chosen cast. Performance artist D is played by Viv Albertine, guitarist of the 1980s punk band The Slits. The role of H is played by the conceptual artist Liam Gillick.