Diane Goes for You
Both a social experiment and an existential trip, the project is all about testing personal limits, natural boundaries and political frontiers. The combined episodes do not pretend any official view or truth, but offer some unique vantage points from which to explore the idea of Europe.
For the installation version Rabreau creates a new constellation with her animations and video-reportages. She also presents a more subjective photographic impression of her travel experiences in what she conceives as a research lab for alternative travel.
Project produced by IFFR, with the kind support of wpZimmer and the Media Arts Atelier - KASK Gent.