Chigger Ale
People are dancing at the neighbourhood bar Fendika in Addis Ababa, but it goes quiet when Hitler walks in. Only briefly, mind you, as it's soon time to play a practical joke, like pulling the fake moustache off the little guy in uniform. He's not amused. Screens before The Will to Power.