Black and White Movies
Making an appeal to what our collective memory associates with a film, Taanila destroyed his tape of Out of the Past with gunshots, Kiss Me Deadly and White Heat through explosion and burning, and The Incredible Shrinking Man was put in the microwave. The series totals sixteen variations.