App Sapiens
A man is looking for an abandoned mine and blindly follows the instructions given by his navigation system. Too late, he discovers that the system is not reliable. The Homo sapiens is becoming more and more an App sapiens. A portrait of our modern world, in which man is becoming increasingly dependent on technology.