African Race
In a village in Burkina Faso, a young man builds his own motorbike from scrap. Determined to win an important race he heads for the capital. There he has to tackle older bikers and their brand new racing machines. Beautiful images build excitement without resorting to words. A tale of dreams, perseverance and… winning?