Zwazo
Gabriel Abrantes’s inventive and sun-soaked transposition of Aristophanes’s 414 BC play The Birds to a mournful, present-day Haiti. Echoing the dramatic structure of a typical Aristophanes play, Abrantes furthers his unique brand of pageantry and textual conflation, enlivened by the beauty of his 16mm images.