Versions 2012
Since 2009, Oliver Laric has anchored his wide-ranging artistic output with a series of video works titled Versions. These act as gathering points for his theoretical, aesthetic and research concerns with bootlegs, remixes and hybrids. They bring up numerous examples of reuse and iconoclasm.