The Verdict
When Croatian war hero Ante Gotovina is tried at the International Criminal Tribunal for Yugoslavia in The Hague, emotions run high among the crowd that has gathered in Zagreb's central square. The Verdict zooms in on the faces, shows the solidarity, joy and dismay nationalist sentiments elicit.