The Tuner
The story of a couple of swindlers - a poor musician, Andrei, and his ambitious girlfriend, Lina - and their victims, two elderly women. Anna Sergeevna, a rich aristocratic widow, lives alone in a luxurious apartment and spends a lot of time with her best friend, Luba. Andrei and Lina plan to steal the widow's savings. But first Andrei has to gain her confidence by posing as a piano tuner...