Swan Song
'Swan song' is a metaphorical phrase for a final effort or performance given just before death or retirement. Anouk De Clercq, Jerry Galle and Anton Aeki found inspiration in the age-old belief that the swan is shrouded in silence during its life - until just before its death. A sparkling, subtle animation.