Spring Breakers
The most mainstream film of perennial enfant terrible Harmony Korine (Gummo, 1997; Mister Lonely, 2007) is the most extreme for his protagonists: certainly for fresh Disney stars Selena Gomez and Vanessa Hudgens and to some extent also for James Franco, who plays a violent drug dealer, but then hilariously over the top, as he takes the still-naive bikini girls in Florida under his wing.