Serra do Mar
Jonas and his girlfriend live in a house in the Serra do Mar mountains that separate São Paolo from the coast. He watches the power stations on monitors. A fire breaks out. Beautiful, mysterious fiction that raises questions and was triumphant at major Brazilian festivals.