Ritournelle
An elegant 16mm miniature that developed as a spontaneous 'exquisite corpse'. Christopher Becks turned a single camera roll into an abstract light show without realising that fellow filmmaker Peter Miller's hidden soundtrack was on the roll. The ghost track seems to have written the images.