Reverberlin
Using concert footage of the free-improvisation ensemble he co-founded in 1974, Snow digitally weaves together images and sounds from performances that have taken place across the globe. 'I desired an equivalence of seeing and hearing so that one could actually listen, pay attention to the music, as well as follow the picture development,' writes Snow. Only the music remains unedited, unmodified. Also see Single Frame Snow in Signals: Regained.