Restless Leg Saga
A new-age soap opera that transforms pastel colours, the hysterically optimistic aesthetic of drug commercials, and Elysian memories of Enya into pure gold. Electric toothbrushes and kitschy household decorations become items with enigmatic and possibly magical properties. This is visual poetry of the highest order.