RECONNAISSANCE
Johann Lurf spent several months documenting the Morris Reservoir in California, for decades a military torpedo-testing site. Now decommissioned and rife with infrastructural oddities, the oft-documented site is here transformed through subtle movements by Lurf's sly investment in visual perception play. (TIFF 2012)