Rear Window Timelapse
Fitting epilogue to Alfred Hitchcock's 1954 classic with a reconstruction of the actual view on the courtyard, created using modern technology. An all-encompassing image littered with plot elements. Winner of the Golden Nica at the Ars Electronica festival.